The Basic Principles Of ماگ حرارتی

Wiki Article

ماگ حرارتی همان لیوان بزرگ دسته داری است که به وسیله‌‌ی گرمای حاصل از نوشیدنی، طرح روی آن ظاهر می‌‌شود. حال به بررسی نکات مربوط به خرید ماگ حرارتی می‌‌پردازیم:

خرید آن مستلزم دانستن نکاتی است که در این مقاله به بیان آن پرداختیم. امیدواریم که مورد مطالعه‌‌ی شما قرار گرفته باشد.

یکی از بهترین نمونه ماگ های تولیدی برای سوپرایز کردن دیگران، ماگ های حرارتی هستند. همانطور که از نام این دسته از ماگ ها مشخص است، جنس و جوهر آنها نسبت به تغییرات دمایی واکنش نشان می دهد و در واقع هنگامی که نوشیدنی های داغ در داخل ماگهای حرارتی ریخته می شوند، رنگ بدنه آنها تغییر خواهد کرد و تصاویر جالبی را نمایان می سازند.

بسیار غافلگیر کننده خواهد بود که پس از ریختن یک مایع داغ مانند چای یا لیوان تصویر چاپی نمایان خواهد شد. کاربرد روزمره محصول نیز باعث می شود تصویر خاطره انگیز همواره به مخاطب نمایش داده شده و یاد آور هدیه شما شود.

موادی که در بدنه ماگ حرارتی عامل تغییر رنگ می شوند مواد لوکودای هستند. در واقع مواد حساس به دما یا جوهر هایی هستند که رنگ دارند و ترانما (مانند شیشه) هستند و با تغییر حرارت مرئی می شوند. مواد لوکو دای را می توان با روش چاپ روی صفحه روی هر گونه سطحی سوار کرد و از خواص آن استفاده کرد.

این گزینه کادو خیلی خوبه قبلش شک داشتم بزنم یا نه ولی انصافا خیلی خوب و با سلیقه کادو شده بود

چاپ روی ماگ حرارتی فرصتی عالی برای خلاقیت و شخصی سازی این لیوان های جادویی است. با استفاده از ایده های خلاقانه، می توانید هدیه ای منحصر به فرد و خاص برای خود یا دیگران تهیه کنید.

اما امروزه به دلیل اینکه بسیاری از کسب و کار ها این ماگ ها را در تیراژ بالا خریداری می کنند، تولید کنندگان سعی کرده اند تا از جنس سرامیک و یا شیشه برای بدنه آنها استفاده کنند تا ??????? ????? قیمتشان مقرون به صرفه تر شود.

رفتم بیرون کادو کردم خیلی وقتم رو گرفت و هزینه ش هم خیلی بیشتر از این مقداری شد که اینجا میشه خرید.

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

وقتی بخوایم به این سوال که ماگ حرارتی چیه و چه کاربردی داره، می‌تونیم بگیم که ماگ جادویی یه لیوانه که معمولاً از جنس سرامیک یا استیل ساخته و توی بدنش، از جوهر مخصوص و اکسیده استفاده میشه.

دقت در این موارد به کیفیت محصول خروجی کمک کرده و تاثیر زیادی در زیبایی طرح چاپی خواهد داشت.

ماگ سرامیکی افراتوس طرح «من بدون تو هزاران شب یلدا دارم»

البته همانطور که از نام لیوان حرارتی پیداست بیشتر برای خوردن نوشیدنی های گرم استفاده میشود چرا که با گرما طرح اصلی‌اش را نشان می دهد.

Report this wiki page